Bok søker nytt hjem!

Det er bare å innse det først som sist  «mamma er en Countrysang» og jeg fant aldri tonen og kommer aldri til å bli gode venner. Derfor har jeg kommet frem til at det er best at boken finner et nytt sted å bo. Om du kunne tenke deg å huse denne boken som sikkert kan være en god lesestund for den rette leseren så bare gi meg en lyd, så trekker jeg en vinner en av de nærmeste dagene!

Avsluttet

12 kommentarer om “Bok søker nytt hjem!

1. Ja,du skal se det er du som ender opp med den også:-) Jeg elsker jo countrymusikk så bare tittelen på boken stemmer bra, men etter 4 dager hvor jeg virkelig prøver så gir jeg opp og jeg gir ikke lett opp bøker!

2. Eg treng ikkje vere med i trekninga, eg fekk nettopp boka av Aschehoug sjølv. Men eg er litt nysgjerrig på korfor du ikkje fann tonen med ho? Eg tenkte eg skulle begynne å lese ho i ettermiddag.

3. Boken er helt sikkert grei og den har fått høye terningkast men jeg fikk ikke kontakt med noen av personene og etter 50 sider ga jeg opp.Jeg kunne ane et visst alvor i historien bak så den har nok sikkert litt «tyngde» men for meg ble det litt for mange rare setninger og det hele virket veldig rotete syntes jeg.Jeg digger jo contrymusikk veldig godt så bare tittelen på boken appellerte til meg og det var mange musikkreferanser i boken noe jeg likte men der stoppet det for meg.

4. Neida,ikke for seint enda,kjære deg.Boken er sikkert bra men jeg fikk ikke kontakt med noen av personene i boken og da ble det bare feil for meg. Jeg var rett og slett feil leser til akkurat den boken,jeg prøvde i 4 dager å sette meg ned med boken, men det nyttet ikke. Det er nok en mening i at den skal bo et annet sted. Kanskje det blir hos deg? Jeg trekker litt senere i kveld.